Gilera Runner 125-200 cm3
|
|
Malaguti_F12 | Data: Luni, 12.03.2012, 16:43 | Mesaj # 1 |
Incepator
Grup: Utilizatori
Mesaje: 19
Status: Offline
| Baietz am vrut sa va intreb ce zicetz ce probleme ce carecteristice in cei buna cei nu Gilera runner ? Mai tirziu doresc sa procur Am vrut un sfat.
|
|
| |
corradoo | Data: Luni, 12.03.2012, 20:01 | Mesaj # 2 |
Motorist
Grup: Utilizatori
Mesaje: 17
Status: Offline
| ce pot sati spun)) sa incepem ku runner 125 are un baet din sat de la mine tot rupe bine dar al vad kam des ku probleme la motor porsini variante de aestea)) este si 180 2 tacte da am auzit ka daca al tapesti tare ap papa ulei)) akum de 200cc 4tacte aprat aparat)) de kind lam prokurat ku moturul nam absolut nici o problema unika problema este ka numi arata dacikurile de la benzina si temperatura ceva kontaktele nito ku drumurile estea a noastre)) in rest toate sunt bune
|
|
| |
Malaguti_F12 | Data: Luni, 12.03.2012, 20:36 | Mesaj # 3 |
Incepator
Grup: Utilizatori
Mesaje: 19
Status: Offline
| Sa intzaleg ca aestea de 200 cm3 is perfecte daca desigur nal ushiz )) Fatza de 125 Cm3 si 180 Ms de sfat ))
|
|
| |
KristianAdmin | Data: Luni, 12.03.2012, 23:21 | Mesaj # 4 |
Master
Grup: Administratori
Mesaje: 50
Status: Offline
| deci intre 125 si 200 nui mare diferenta sunt ambele la fel la compartimentul afidabilitate (ţîn ghini amîndouă :D) de 180 2T pot sa zic ca e mai putin afidabil dar mai puternic si mai rapid) si consum mai mare dar si prestatiuni foarte mari, daca as alege pentru mine as alege 180 2T, pentru tine Dima cred ca ar fi bine sa alegi varianta afidabila 200 4T daca gasesti cu documente si ar fi o varianta foarte buna in cazul tau) sau deja ramane tu sa alegi) succes
Asfalt uscat! Tuturor! :rockon:
|
|
| |
Malaguti_F12 | Data: Marţi, 13.03.2012, 00:40 | Mesaj # 5 |
Incepator
Grup: Utilizatori
Mesaje: 19
Status: Offline
| Mersi Kristi Da mie mai mult miar merge 200 cm3 Mie imi trebuie sa fie trainc
|
|
| |
CounterMan | Data: Marţi, 13.03.2012, 20:37 | Mesaj # 6 |
Incepator
Grup: Utilizatori
Mesaje: 4
Status: Offline
| am folosit 125Vx mult timp....diferenta dintre 200 si 125 e doar in piston.........tzin foarte bine motoarele.....numai ka iubesc tare sai regulezi valvele ,la timp...in rest....uleiash bun si tat as fie bine.........vxr 200! alegerea mea in viitor!
|
|
| |
Malaguti_F12 | Data: Marţi, 13.03.2012, 22:55 | Mesaj # 7 |
Incepator
Grup: Utilizatori
Mesaje: 19
Status: Offline
| Valvele? Cu traducere Varog :DD
|
|
| |
KristianAdmin | Data: Miercuri, 14.03.2012, 21:59 | Mesaj # 8 |
Master
Grup: Administratori
Mesaje: 50
Status: Offline
| la valve le mai zic la noi ,,clapeni,, se afla in partea de sus a cilindrului (galofka) functie: dau drumul la benzina si evacueaza gazele) aici poti vedea si o imagine animata cum functioneaza ;
exemplu
Asfalt uscat! Tuturor! :rockon:
|
|
| |
Malaguti_F12 | Data: Miercuri, 14.03.2012, 22:12 | Mesaj # 9 |
Incepator
Grup: Utilizatori
Mesaje: 19
Status: Offline
| Paniatna pasiba )))
|
|
| |